اطلاعیه های سازمانی

اطلاعیه شماره 1

اطلاعیه شماره 1

 

بسمه تعالی
با صلوات بر محمد و آل محمد(ص)
در اجرای سیاست های شهردار محترم تهران و همچنین رفع مهمترین دغدغه کارکنان در حوزه مسکن،با پیگیری های انجام شده و انعقاد تفاهم نامه فی ما بین سازمان آتش نشانی،شهرداری منطقه،21 سازنده و مالکین زمین(که مربوط به موقوفه حاج ملاعلی کنی می باشد) به امضا رسیده و انشاءاالله منجر به تامین مسکن کارکنان سازمان آتش نشانی می گردد.
الف)مشخصات پروژه:
نام پروژه : رونیکا پالاس تهرانسر
1- نشانی:تهران-جاده مخصوص کرج(بزرگراه لشکری)-بعد از تهرانسر-جنب شهرک دانشگاه تهران
2- مشخصات کلی پروژه:پروژه مذکور در موقعیت خوب با قابلیت دسترسی مناسب و به صورت مشارکت با یکی از سازندگان مطرح بخش خصوصی با متراژ تقریبی 80 تا 90 متر مربع واحد مسکونی احداث می گردد.
3- پیش بینی امکانات مجتمع مشتمل بر سالن اجتماعات،سالن ورزشی، سرانه های آموزشی،درمانی با قیمت تمام شده مناسب خواهد بود.
4- زمین خریداری شده در مجموع37 هکتار به پلاک ثبتی13/1بخش12ثبت تهران می باشد که بخشی به عنوان تغییر کاربری جهت تامین سرانه هفتگانه کسر گردیده و باقیمانده جهت احداث مجتمع مسکونی منظور می گردد.
5- زمان تقریبی اتمام پروژه:طرح مذکور بعد از اخذ پروانه به مدت24 ماه احداث و واگذار می گردد.
6- مشخصات فنی پروژه:ساخت واحد های مسکونی بر مبنای تامین کلیه امکانات سکونتی با کیفیت مطلوب می باشد.
ب)قیمت واحد های مسکونی:
با توجه به اینکه پروژه به صورت مشارکتی بوده و آورده اعضا شامل:هزینه های خرید زمین – انجام فرآیند اداری و قانونی- صدور جواز ساخت – فیش عوارض صدور پروانه-فیش عوارض نوسازی و پسماند-هزینه های احتمالی کمیسیون های ماده پنج و ماده هفت و سایر پذیره های مربوطه که علی الحساب حدودا مبلغ15میلیارد ریال(معادل یک میلیارد و پانصد میلیون تومان)می باشد و مبلغ قطعی بعد ازفیش صدور پروانه مشخص می گردد.ضمنا در صورت موافقت مسئولین مربوطه شهرداری، سازمان در نظر دارد این مبلغ بصورت اقساط دریافت گردد.
ج) واجدین شرایط ثبت نام:
برابر بررسی های چند ماه گذشته از متقاضیان مسکن و با لحاظ نمودن کسانی که تا کنون از پروژه های مسکونی دولتی –شهرداری و تعاونی های مسکن سازمان استفاده ننموده اند و بیش از پنج سال دارای سابقه خدمتی سازمانی (مندرج در حکم کارگزینی و تایید شده منابع انسانی) از تاریخ صدور اطلاعیه را دارا میباشند،(بر اساس لیست پیوست)مجاز به ثبت نام در پروژه و واریز وجه خواهند بود.
تبصره1:کسانی که از مزایا و امکانات پروژه های دولتی استفاده ننموده اند و بنا به هر دلیلی احیانا در لیست مذکور قرار ندارند با ارائه اسناد مثبته به اداره رفاه سازمان آتش نشانی جهت تعیین تکلیف مراجعه نمایند.
تبصره2:در صورت ایجاد ظرفیت جدید در تعاونی مسکن سازمان،استفاده کنندگان از مسکن تعاونی دولتی و مسکن مهر در خارج از شهر تهران و کارکنان دارای سابقه زیر5 سال و همچنین افراد فاقد مسکن مناسب با درصدی افزایش واریزی نسبت به ملبغ تمام شده پروژه در اولویت دوم ثبت نام قرار می گیرند.
د)نحوه پرداخت:
با توجه به اینکه آورده اعضا شامل هزینه های زمین و عوارض صدور پروانه می باشد،لذا می بایست در مرحله اول هر عضو مبلغ 3/800/000/000 ریال معادل (380 میلیون تومان) بابت خرید زمین که این مبلغ به صورت علی الحساب بوده و الباقی مبالغ جهت صدور پروانه و فرآیند های اجرایی از قبیل کمیسیون های ماده پنج،ماده هفت و دیگر پذیره های مربوطه، بوده و متعاقبا بعد از صدور فیش عوارض اعلام خواهد شد.
متقاضیان میبایست مطابق با زمان بندی اعلام شده مراتب واریزی را نزد بانک سامان شعبه بازار کفاشها با شماره شبا 210560083704012501250001IR و با شماره حساب 83740125012501 در وجه تعاونی مسکن کارکنان سازمان آتش نشانی تهران شماره2 پرداخت نمایند.(شایسته است متقاضیان اصل فیش یا صورتحساب مبالغ واریزی به حساب تعاونی مسکن را به صورت ممهور شده بانکی به نمایندگان امور رفاهی محل خدمت مربوطه تحویل نمایند.)
تبصره 3:مجموع مبلغ فیش های واریزی مرحله اول نباید کمتر از380 میلیون تومان باشد و چنانچه واریزی اعضا کمتر از مبلغ قید شده در مهلت مقرر باشد تعاونی مسکن هیچگونه تعهدی نسبت به ثبت نام و تخصیص واحد مسکونی نداشته و عین مبلغ واریزی عودت خواهد شد.
تبصره4:چنانچه پرسنل طی 10 روز اول مهلت مقرر کل مبلغ اعلام شده (380 میلیون تومان) را به حساب تعاونی مسکن واریز نمایند با مساعدت مدیرعامل محترم سازمان و مصوبه هیئت مدیره تعاونی مسکن از اولویت انتخاب واحد بهره مند میگردند.
ر) زمان پرداخت:
تاریخ شروع واریزی مورخ 1402/05/11 و پایان مهلت مقرر واریزی مورخ 1402/06/04 به مدت ( 25 روز )میباشد ضمنا مهلت اعلام شده به هیچ عنوان قابل تمدید نمیباشد.
مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده در دفاتر رفاهی مناطق هشت گانه عملیاتی :
-اصل فیش های واریزی معادل مبلغ قید شده(380میلیون تومان) نزد بانک شعبه اعلام شده در وجه تعاونی مسکن کارکنان آتش نشانی شماره 2/کپی تمام صفحات شناسنامه و همچنین کپی پشت و رو ازکارت ملی متقاضی
آدرس دفترتعاونی مسکن: ایستگاه 122 آتش نشانی (بوستان یاس فاطمی)
پیام مدیر عامل محترم :
اینجانب خالصانه از کلیه عزیزانی که در این راه قدمی برای خانه دار شدن پرسنل برداشته اند ، بویژه از آقای دکتر میر مسعودی (مشاور اجرائی) و سایر همکاران و کارگروه تعاونی مسکن سازمان تشکر و قدردانی مینمایم

 

نوشته های مشابه
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا