اطلاعیه های سازمانی

اطلاعیه شماره 16

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص)

احتراماً در اجراي سياست هاي شهردار محترم تهران و همچنين رفع مهمترين دغدغه كاركنان در حوزه مسكن ، با پيگيري هاي مستمر مدير عامل محترم سازمان كه منجر به افزايش سهميه تخصيص يافته به تعاوني مسكن آتش نشاني شماره 2 گرديده ، ظرفيت مازاد ايجاد شده و طبق ليست اسامي اعلامي در پيوست هاي اطلاعيه مجاز به واريز وجه و ثبت نام در پروژه منطقه 21 ميباشند .

نام پروژه:رونیکا پالاس تهرانسر

الف) قيمت واحد هاي مسكوني:

1- با عنايت به اينكه پرسنل ليست پيوست 1 از جاماندگان مرحله اول ثبت نام در سال 1402 بوده و تا كنون فرصت مجدد واريز به آنها داده نشده است و همچنين به دليل ايجاد عدالت محوري بين ليست اوليه ثبت نام و افراد اين ليست در اولويت سوم واگذاري ميباشند ، پيش پرداخت و كليه اقساط آنها با افزايش25 درصدي محاسبه خواهد گرديد .

2- ليست پيوست 2 كه پيرو اطلاعات قبلي از پروژه گلسار و مسكن مهر بهره مند گرديده اند در اولويت چهارم واگذاري ميباشند لذا پيش پرداخت و كليه اقساط آنها با افزايش 30 درصدي محاسبه گرديده است .

3 – ليست پيوست 3 شامل اعضاي پروژه وردآورد تعاوني مسكن منطقه 4 كه قبل از تخصيص زمين نازي آباد با توجه به بروز مشكلات پيش آمده براي پروژه وردآورد امتياز خود را واگذار نموده و از پروژه خارج گرديده اند در اولويت پنجم واگذاري ميباشند لذا پيش پرداخت و كليه اقساط آنها با افزايش35 درصدي محاسبه خواهد گرديد .

لازم بذكر است : با عنايت به گذشت بيش از يك سال از ثبت نام مرحله اول و ميزان تورم از سال گذشته و همچنين لزوم اجراي عدالت بين اعضاي پروژه كليه مبالغ واريزي نفرات اطلاعيه شماره 16 با افزايش اعلام شده محاسبه خواهد گرديد .

ب) واجدين شرايط ثبت نام:

ضمناً صرفاً اسامي اعلام شده در ليست پيوست مجاز به ثبت نام و واريز ميباشند .

تذكر : با عنايت به اطلاعيه هاي قبلي تعاوني مسكن و عليرغم تاكيدات مدير عامل محترم سازمان در خصوص ممنوعيت در فروش و هر گونه واگذاري امتياز واحد هاي پروژه مذكور ، باتوجه به بروز مشكلات حقوقي و شكايت هاي واصله و مستمر در مبادي نظارتي ، هر گونه نقل و انتقال امتياز پروژه مذكور بدون تاييد و اخذ مجوز مكتوب تعاوني مسكن فاقد وجاهت قانوني و اعتبار ميباشد و تعاوني هيچ تعهدي را در خصوص ثبت نقل و انتقال هاي بدون مجوز تعاوني سازمان و خارج از چار چوب اداره تعاون بر عهده نداشته ومسئوليت حقوقي ، ضرر و زيان وارده و هر گونه عواقب ناشي ازآن به عهده خريدار و فروشنده ميباشد .

تذكر : چنانچه تا زمان تحويل واحد هاي پروژه رونيكا پالاس محرز گردد اشخاص ثبت نام شده در پروژه هاي شهرداري يا دولتي كه به تعاوني اعلام نگرديده است عضويت داشته باشند ، از پروژه حذف و مبالغ واريزي آنها عيناً عودت ميگردد و حق هيچگونه اعتراض و پيگيري نخواهند داشت .

ج) نحوه پرداخت:

1 – اسامي ليست پيوست 1 مبلغ 7/250/000/000 ريال معادل ( 725 ميليون تومان) – ( هفت ميليارد و دويست و پنجاه ميليون ريال )

2 – اسامي ليست پيوست 2 مبلغ 7/540/000/000 ريال معادل (754 ميليون تومان) – (هفت ميليارد و پانصد و چهل ميليون ريال)

3 – اسامي ليست پيوست 3 مبلغ 7/830/000/000 ريال معادل (783 ميليون تومان) – (هفت ميليارد و هشتصد و سي ميليون ريال) كه اين مبلغ به صورت علي الحساب بوده و الباقي مبالغ جهت صدور پروانه و فرآيند هاي اجرايي و ديگر پذيره هاي مربوطه و غيره … بوده كه متعاقبا بعد از صدور فيش عوارض اعلام خواهد شد.

متقاضيان ميبايست مطابق با زمان بندي اعلام شده مراتب واريزي را نزد بانك سامان شعبه بازار كفاشها با شماره شبا IR210560083704012501250001 و با شماره حساب 83740125012501 در وجه تعاوني مسكن كاركنان سازمان آتش نشاني تهران شماره2 پرداخت نمايند.(شايسته است متقاضيان اصل فيش يا صورتحساب مبالغ واريزي به حساب تعاوني مسكن را به صورت ممهور شده بانكي در ساعت اداري به دفتر تعاوني تحويل نمايند.)

تبصره 1: مجموع مبلغ فيش هاي واريزي اسامي ليست پيوست 1 و 2 و 3 نبايد كمتر از مبالغ اعلام شده در بند ج باشد و چنانچه واريزي اعضا كمتر از مبلغ قيد شده در مهلت مقرر باشد تعاوني مسكن هيچگونه تعهدي نسبت به ثبت نام و تخصيص واحد مسكوني نداشته و هيچ امتيازي به اشخاصي كه كمتر از مبالغ اعلامي به حساب تعاوني واريز كرده باشند تعلق نميگيرد و عين مبلغ واريزي عودت خواهد شد.

تبصره 2 : ضمناً به منظور سهولت در واريز كليه واريزي ها صرفاً با شناسه واريز كه كد ملي صاحب امتياز ميباشد صورت ميپذيرد .

د) زمان پرداخت:

تاريخ شروع واريزي از روز چهارشنبه مورخ 1403/06/28 و پايان مهلت مقرر واريزي روز دوشنبه مورخ 1403/07/16 به مدت ( 20 روز ) ميباشد ضمنا مهلت اعلام شده به هيچ عنوان قابل تمديد نميباشد و به واريز كنندگان بعد از تاريخ اعلام شده هيچ امتيازي تعلق نميگيرد .

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا